Sunday, May 30, 2010

somehow here is where i pour all my thoughts out...its great no one reads them...after the long dead blog...oh well...

you you you...so many people are so interested in you....sometimes i really donno what i am feeling...but i guess its you who i cant give it up..its you...

只能默默地爱着你。 我要我们两人的新记忆。 因为我们过去的记忆,一直在我心里。

我要爱你。但我知道这不是时候。我会等候时间成熟。我也不会惊讶, 如果当时候成熟, 你也有了信服。但是, 我知道,我爱你。我只想你开心,看着你美满信服, 我已心满意住了。 我将未来交在上帝的手中。

No comments:

Post a Comment